HTML

Pénz a neten

Internetes munkával lehet pénzt is keresni nem csak reménykedni kell a pénz a neten van

Friss topikok

  • netpénz: Én ezen az oldalon leírt módszerekkel keresek pénzt az interneten: makekash.com/hu/ Egyszerű mód... (2011.06.10. 18:17) A YAHOO partner programja
  • poker100: ezeket ajalom ingyen-poker-online.blogspot.com hu.pokerstrategy.com/u4QEOI ingyenpokerpenza... (2010.03.17. 17:52) A TESZ-VESZ partner programja

Linkblog

Archívum

3 év elteltével az internetből ÉLEK

2008.08.19. 23:04 | pénzaneten | Szólj hozzá!

Nagyon sokáig kerestem egy olyan munkát az interneten amíből megtudok élni és elérhetem az anyagi függetlenségemet.

Arra gondoltam, hogy megosztom tapasztalataimat azokkal az emberekkel (veletek) akik ilyen munkában pénzkeresésben gondolkoznak. A hosszas keresgélés közben nagyon sok olyan "munkával" találkoztam amibe a befektetett idő nem hogy nem térült meg, de még ráfizetés is volt.

Ezen felesleges körök megfutásának elkerülése végett hoztam létre ezt a blogot, hogy ne esetek ugyanazon hibákba mint én és ti is sikeresek legyetek az internet világa által adott lehetőségekkel.

Megprobálok minden nap vagy másnaponta irni nektek, remélem sokotoknak tudok segíteni

 

Tisztelettel:

 

Molnár Ferenc

MOLNÁR FERENC

munkainternet@freemail.hu

 

· 3 trackback

A bejegyzés trackback címe:

https://penzanaten.blog.hu/api/trackback/id/tr24623882

Trackbackek, pingbackek:

Trackback: raymarine dragonfly 5 pro reviews 2018.08.24. 05:11:48

Orbán idején rosszabbul élnek a nyugdíjasok - Európa Kávézó

Trackback: fish finder 2018.04.12. 16:13:55

Az OBH-hoz, a Legfőbb Ügyészséghez, az Alkotmánybírósághoz és az MTA-hoz fordulva: Mit jelent, ha egy ügyben felmerül a „mi bírónk” kifejezés? - Buckai Szövetség Egyesület

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása