HTML

Pénz a neten

Internetes munkával lehet pénzt is keresni nem csak reménykedni kell a pénz a neten van

Friss topikok

  • netpénz: Én ezen az oldalon leírt módszerekkel keresek pénzt az interneten: makekash.com/hu/ Egyszerű mód... (2011.06.10. 18:17) A YAHOO partner programja
  • poker100: ezeket ajalom ingyen-poker-online.blogspot.com hu.pokerstrategy.com/u4QEOI ingyenpokerpenza... (2010.03.17. 17:52) A TESZ-VESZ partner programja

Linkblog

Archívum

Az első nagy hibáim

2008.08.19. 23:33 | pénzaneten | Szólj hozzá!

Sziasztok!

Első nagy hibámat akkor követtem el amikor csatlakoztam olyan külföldi internetes cégekhez, melyek olyan igéreteket tettek nekem hogy email illetve reklám olvasgatással nagyon-nagyon sok pénzt fogok keresni. Hittem is nekik és vártam minden nap az emaileket amik meg is érkeztek, csak nagyon- nagyon hosszú idő után (mondjuk 2 hónap) értem azt az összeget ami a minimál kifizetés volt 10 dollár. Ezt ha kiszámoltam 1 órára akkor az óradíja, nem érte el a 0.1 centet azaz az 1 Ft-ot sem. Hát tiszta hülyének éreztem magam

 

Nem tudom hogy te estél e már ilyen hibába mint én, de úgy gondolom nem szégyen ez mindenki érezze meg a sajátbörén egy kicsit, milyen is az amikor napi 10-12 órát ülsz a gép előtt a nagy pénz reményében és puffff....

 

Ugye ezek ezek cégek úgy igérnek nagyobb pénzt ha alkalmazod a piramis elvet azaz magad alá beszervezel embereket akikkel úgymondd csoportot alkottok és az Ő általuk megkeresett pénzük bizonyos százalékát a te számládra irják jóvá.

Igen énis szerveztem be emebereket a legnagyon létszámú csoportom 129 főt számlált, de így is a napi keresetem nem érte el a 3 dollárt ugyhogy körülbelül 1 éves probálkozás után ezen fajta internetes tevékenységemet feladtam.

 Ekkor találtam rá egy elég nagy cég a YAHOO partnerprogramjára, amit a mai napig használok, mert ez tényleg talált pénz és ezt a protokolt mindennap használom és miért ne a YAHOO -jét használjam ha kapok érte havonta alapból 25 fontot. ( az igaz hogy a mai napon én már 250-360 fontot kapok de majd erről holnap.

 

A bejegyzés trackback címe:

https://penzanaten.blog.hu/api/trackback/id/tr35623907

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása