HTML

Pénz a neten

Internetes munkával lehet pénzt is keresni nem csak reménykedni kell a pénz a neten van

Friss topikok

  • netpénz: Én ezen az oldalon leírt módszerekkel keresek pénzt az interneten: makekash.com/hu/ Egyszerű mód... (2011.06.10. 18:17) A YAHOO partner programja
  • poker100: ezeket ajalom ingyen-poker-online.blogspot.com hu.pokerstrategy.com/u4QEOI ingyenpokerpenza... (2010.03.17. 17:52) A TESZ-VESZ partner programja

Linkblog

Archívum

A YAHOO partner programja

2008.08.22. 02:39 | pénzaneten | 3 komment

 

 

A sok kutakodás után végre találtam egy olyan lehetőséget amivel pénz és nagyobb idő belefektetése nélkül szép kis összeget kereshetek havonta. Amikor belevágtam az volt a célom, hogy az internetszámlámat + a telefont ki tudjam belőle fizetni.

 

Jó sok időbe tellett mire rájöttem, hogy is tudom a bevételeimet növelni ezen programmal.

A regisztráció elég egyszerű csak a szokásos adatokat kell megadni. Ezek után nem kell mást tennie csak beállítani alapértelmezett keresőprogramnak a YAHOOT.

Igen de a kereséseimmel nem kerestem naponta csak 0.1 fontot és nem értettem miért.

Hosszú kutakodás (szótárazás) után ráébredtem arra, hogy ha keresek ezzel a keresővel az még nem elég. A találati listában felül illetve jobb oldalon ugynevezett.


SZPONZORÁLT LINKEK VANNAK

Ha ezekre kattintok akkor nagyobb részesedést kapok (0.1-0.4 font/kattintás)

Hát még ez sem egy ökör összeg de igy naponta az átlagos 20-25 keresésemmel megkerestem 4 fontot.

De kiderült még valami ha magam alá szervezek embereket akkor ezen jövedelmem még tovább emelkednek, hiszen az ö keresésük, kattintásuk után is megkapom az ö általuk elért összeg 15 százalékát.

Ezen két részből összeálló havi jövedelmem a mai napig megvan ami azt jelénti hogy havonta a YAHOO fizet nekem 380 FONTOT (360 forintjával) nem rossz összeg.

Annyi az igazsághoz hozzátartozik épp most néztem meg a statisztikámat az utóbbi 1 hónapban a YAHOO val napi szinten csak 6-7 keresésem volt.

Ha regisztrálni szeretnél erre a partner programra az állábi linken megteheted

 regisztráció

A bejegyzés trackback címe:

https://penzanaten.blog.hu/api/trackback/id/tr94627033

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

mary1987 2010.02.17. 09:44:02

Hello!

Lenne egy kérdésem, remélem tudsz rá válaszolni.
Elolvastam a blogod bejegyzését, miszerint lehet pénzt keresni a yahoo-val de ahogy a regisztráció linkre kattintok az oldal nem található kiírás jön fel.
Tudnál segíteni, hogy akkor merre induljak el, mert nagyon tetszik ez a módszer. Előre is köszönöm!

mariann.fodor@freemail.hu

netpénz 2011.06.10. 18:17:43

Én ezen az oldalon leírt módszerekkel keresek pénzt az interneten:

makekash.com/hu/

Egyszerű módszerek, nem kell semmilyen képzettség hozzá és valóban fizetnek, kifizetési bizonylatok is vannak az oldalon.
süti beállítások módosítása